Puh

Jaha. Då har det varit första träningen på nnågra dagar. Har inte tränat eftersom jag är sjuk. Men det e bättre idag och jag tänkte jag skulle testa lite innan vattengympan imorrn :)

Det blev ca 1h och 10 minuter med Wii:andet idag. Rätt bra med tanke på att det varit noll i en vecka :P
Satsar på viktnedgång nu. Äter som vanligt, inte onyttigt men inte heller osunt nyttigt. (Ni som inte känner mig behöver inte oroa er för att jag ska bli anorektisk. Ligger på 76,5 kg och ska helst ner till strax under 70. Gick upp en del på avgiftningen i somras... och jag ska banne mig bli av med det. Dessutom tyckte de på Karolinska ju att det vore bra om jag gick ner.)
Hur fan kunde denna kropp väga 43 kg en gång i tiden? Jag har ju vansinnigt svårt att gå ner.. jag kan minsann inte gjort annat än tränat o svultit...
Jaja, det var då. Det var 10 år sen... (hemska tanke! Jag e fan snart 30!)

Man får verkligen energi av träning. Nu har jag nästa projekt framför mig: Rensa skräp...
Vi håller på att röja i förrådet vi har i lägenheten. Och en massa flyttlådor e fulla av gammalt skräp som bara fått åka med flytt efter flytt. Igår tömde vi 4 lådor, det blev 3 sopsäckar!  Idag ska jag slänga massor med böcker som bara skräpar o som jag aldrig kommer varken läsa eller ha nytta av. Ska ta o tvätta ett par maskiner oxå.

Och det känns faktiskt som att jag har energi till detta!

Visst ja... disken oxå...

Ja, det e väl bara att starta med röjandet!


Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: kul att du vill vara med men för att ditt deltagande ska gälla krävs det att du länkar till tävlingen i ett inlägg och sen skriver länken i en kommentar till mi :)

2009-11-11 @ 16:07:04
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0