Puh...

Träningen klar. 1 h 7 min. -254kcal. 19:40 kommer en tjej o hämtar mig, så drar vi till vattengympa oxå.
Testade på cyklingen på Wii. Jo minsann...det RANN svett... Tycker det är så skönt att svettas på träningen. Däremot hatar jag det när jag inte tränar...
Sen avgiftningen i somras (benzo), har jag haft skitjobbigt med svettandet. Räcker med att jag äter eller liknande, så svettas jag. Fast det var värre innan. Det har börjat lugna ner sig. Men sen å andra sidan hade jag en vilopuls på 120 då... men det e oxå betydligt bättre nu.

Nu e det höstig soppa som lagas. Gott.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Många tummar upp för dig och ditt tränande. Kram Ylva

2009-11-16 @ 18:08:33
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0