Om kändisbloggarna

Kikade in på Aftonbladet och läste om Kat-fighten mellan kändisbloggarna. Sen va jag ju såklart tvungen att kolla in på dem oxå. Gynning, Rosing, Blondinbella, Kissie, Katrin ZytomierskaAnna Book och Kenza. Läste en del, skummade igenom en del...osv. Men jag måste säga: Jag tycker dom e SKITTRISTA! Gör inte människkorna annat än super, sminkar sig o köper kläder??? Nä, det var inget jag fastnade för alls. Och om aftonbladets artikel...ja. Det är väl inte oväntat att de rotar fram de delar som skulle kunna göra ett scoop. De skriver om nåt som är 1/10000 del av bloggen.

Nej, inget speciellt med kändisbloggarna. Hur fan kan de blivit så stora?... undrar jag för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0