Ny vecka...

Spenderade kvällen igår med film o mys o snacks med min älskling. Man måste unna sig lite ibland... unna sig det goda. Jag vet att jag annars faller tillbaka i vanorna med förbjuden mat och ångest.
Nej, det va gott med lite chips o ostbågar till filmen ;)

Återigen haft ett par dagar utan träning. Ja, jag tänker faktiskt på mig själv när jag e febrig o kass. Jag tar hand om mig.

Men nu e det bättre. Ingen feber än så länge (peppar peppar) och det blir träning idag igen. Kul!

Älsklingen sover än. Han börjar jobbet halv 2 idag. Föräldrar på hans jobb är förbannade. Chefen har nämligen bestämt att de inte får jobba på flera olika avdelningar så nu ska han sluta snart på den ena, och det gör föräldrarna upprörda eftersom han har så fin kontakt till barnen. Kul att de tycker om honom iallafall :D

Linserna har åkt ut igen. Jag vet inte vad det e med mitt vänstra öga. Kan vara nån liten skada tror jag,för det känns sojag har skit mellan linsen o ögat, fastän det inte finns nåt där.
Men nu e de ute iallafall. det blir glasögon-dag idag...

Nähäpp...en cigg till blir det allt ;)

Kram o gomorron på er!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Linser kan vara bra att ha men jag får aldrig på mig dom så jag använder bara glasögon.



Tråkigt att han inte får jobba på flera avdelningar.

2009-11-23 @ 11:49:22
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0