Nästsista terapin idag

När jag tänker på det känns det onekligen konstigt. Bara en gång kvar efter denna gången?
Hur många samtal har vi hunnit med på över 4 år? Massor... men det går inte att räkna ut, eftersom det på behandlingshemmet var både extra-samtal och överhoppade samtal. Akutsamtal och telefonsamtal... plus inläggningar o samtal i bilar hit o dit...
Men... ja, man måste ju sluta nångång. Och det e snart dags. Tack min underbara fina terapeut!

Gick upp tidigt för klockan ringde. Tisdag är lägenhets-koll-sökar-dag, och nya lägenheter läggs upp strax efter 8.

Älsklingen sover dock ännu. Jag vet inte om jag skulle kunna somna om ellerinte... tror inte det. Men det hade onekligen varit skönt.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Usch jag skulle inte tänka mig att min terapi skall sluta. Men fyra år är ju ganska lång tid.



Hoppas ni hittar en ny lägenhet. Håller tummarna för er.

2009-11-24 @ 09:48:11
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0