Missen piiiiiper!

Ja, hon har hållt på i flera dagar... piper o jamar. Hela tiden! Och så sitter hon o vrål-glor på mig. Enträgen om att jag ska tillåta henne hoppa upp i knät. Och ju mer jag låter henne ligga i knät, ju mer pipande blir det när hon inte är där...
Jag låter henne va i knät ganska ofta, så det är inte det att hon inte får kärlek. Nejdå. Hon får minsann. Men eftersom hon inte får vara i soffan (skinnsoffa + klor = dåligt), så piper hon såfort jag sitter i köket.

Potatis & morots-gratängen är i ugnen. Älsklingen sussar. Jag ska ta mig ner snabbt till ICA. Latte, mjölk och sånt som måste handlas.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har du inget annat ställe som hon kan vara på än skinnsoffan?

2009-11-10 @ 08:24:14
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0