Mätt!

Middagen avslutad och jag åt alldeles för mycket... Var hungrig o fixade köttbullar o potatismos...nu e jag så mätt att jag snart slocknar...
Jaja, äta bör man annars dör man...

Febern slår till jag gör minsta lilla ansträngning...i detta fallet att äta :S Så nu blir det minsann en Naproxen o lite vila.

Kollat runt på bloggar...men det verkar som att söndagar inte e nån blogg-dag precis...är alla bakis efter helgen kanske???

Jag har läst ut boken -Skändad-. En bra bok med bra fakta. Läsvärd? Absolut!

Nä...sängen ropar!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja söndagar verkar var lite av en slöardag. Mätt blir man ju av allt man äter. :P

2009-11-23 @ 09:02:39
URL: http://ypax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0