Karlar som kopplar

Mannen min e fullt upptagen med surroundsystem, dator, förstärkare och högtalare, tillsammans med tv, digitalbox och wii. Till hjälp har han grannen. De kopplar o kopplar...jag tittar o tittar. Men det e bra att de får leka ;) hehe

Grannens tjej kommer snart upp oxå. Hon skulle bara ta en dusch.

Dom skulle ha visning på lägenheten idag... men vad händer? Jo inte en kotte kommer! Här har de hållt på o städat järnet och så kommer ingen... suuuuck! Stackare. Hon harvdessutom feber o ont av fibron.

Imorrn blir det smärtläkaren på morronen. Har beställt taxi som kommer 07:50. Så fantastiskt skönt att ha taxi både dit o hem. Hem e väl rätt så självklart eftersom jag blir delvis förlamad + väldigt trött. Men dit e mest skönt för jag vet att jag verkligen kommer iväg, hur ont jag än har.


Kommentarer
Postat av: lilla my

Tack snälla för tipsen jag ska genast kolla det.Kram och krya på dig.

2009-11-12 @ 20:34:40
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0