Jaha, då va det morron igen

Hade det mys-pys hos en kompis igår. De spelade Wii, sen var det Idol (ja, det va faktiskt första gången denna säsongen jag såg det...) och till det lite godis o vin. Då jagju sällan dricker, och de få gångerna blir det dessutom ytterst lite... så blev jag påverkad på ynka 2 glas rödtjut (!!!) Haha
Ja, jag gick iallafall strax innan 22:30, så det blev inte nån sen kväll.

Solen tittar faktiskt fram lite försiktigt här... hoppas det håller i sig. T o m jag börjar bli lite trött på regnandet nu...

Igår satt jag länge i telefon o snackade med gamla kollegan. Suck... ja, jag fick reda på en hel del som min gamla chef både gjort o sagt... och det är rena lögner alltihop hon har hållt på med. Kollegan har oxå slutat, hon pallade inte med henne.

Vikten går stadigt neråt, vilket e skönt. Sen jag startade med Reductilen har det försvunnit 1½ kg, och det var ju inte ens två veckor sen jag startade med den. Dock har jag inte tränat på två dagar, eftersom jag haft så mkt annat att göra... det har inte funnits tid. Men idag blir det minsann ett pass igen ;)

ÄÄlsklingen har dragit till jobbet... nu e det bara jag o katten hemma.

Jaja, hoppas ni andra får en bra dag!

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0