Feber

Nä... nu får det fan va nog!

Satt här hemma... och en TOTAL trötthet sköljde över mig. Vinglade in i sängen och deckade ett par timmar. Vaknade, slog på datan, tog en cigg (eller nja...flera) och känner att jag har feber. Vafaaaan!!!! Jag har ju nyss blivit frisk! Vad är detta! Gaaaah!!!

Ja, det blev ingen träning de senaste två dagarna, pga att jag haft massa annat för mig, och idag hade jag verkligen sett fram emot det, men nej, det e väl klart att man ska bli slö o febrig då.  Så det kommer väl inte bli nåt idag heller.

Blir en dag tillbringandes i soffan/sängen...med dator, tv och ittråkad Mezza.

Fy fan va kul...(not!)


Kommentarer
Postat av: Aleks

Haha, jag har fortfarande inte blivit av med min evighetsfeber, så jag orkar inte göra så mycket alls någonsin känner jag. Börjar bli ordentligt attacktrist alltså...

2009-11-21 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0