Dr Pain & Reductil

Har varit hos smärtläkaren nu på morronen. En spruta i vardera handled (nerven). Förlamad endast i tummarna. Så det var ju skönt att det inte är hela händerna denna gången iallafall.

Vi snackade om vikt och viktnedgång. Jag har ju haft redictil innan, och vi kom överns om att jag ska börja med det igen. Så imorrn blir det att dra till apoteket och hämta ut dem.

Älsklingen har har hållt på med föråådet i lägenheten och flyttat garderober o en massa. Under tiden deckade jag i sängen och sussade riktigt gott. Blir alltid trött efter sprutorna.
Men han har slitit som ett djur och när jag vaknade var allt så himla fint :)

Nä, om man ska kolla lite rundor vad ni har haft för er kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0