Återigen en ensam natt

Älsklingen jobbar inatt oxå. Trist o ensamt här hemma. Katten har fått fnatt och springer fram o tillbax i lägenheten. Jag har fastnat i en bok (Inspärrad) samtidigt som jag mår illa till o från + har feber (och hostan såklart).

Inatt vet jag inte hur många ggr jag gick upp o kollade så att ingen mysko sak sov utanför dörren (trapphuset). Ja, jag blir lite nojig när inte älsklingen är hemma...

Antar att man bör sova... fy fan va trött jag e på att vara sjuk nu... blääää

Hoppas ni andra har det bättre iallafall

Natt natt!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag hade nog också varit nojig om jag haft någon som ville in förut. Jobbigt när gubbarna är borta. Min är borta varannan vecka.

2009-11-09 @ 08:19:17
URL: http://ypax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0