Wihooo!

Jaaa!
Idag... *thihi* Idag!!! Kom en sak med posten :)
Ja jag skrev om att det var nåt som hände i ett annat inlägg, och nu ska ni få höra!

Jag och min älskling har fått en present!
Det kom fram med posten idag, och det var två små kuvert... I dem fanns två presentkort på "En tvårätters festmiddag" på en restaurant här i stan!!!!

Middagen gäller i januari och det passar ju kanon! Det blir minsann en god födelsedagsmiddag nån gång runt min 30årsdag den 23e ;)

Vem var då denna underbara människa som gav mig detta???

Jo, det var såklart vinnaren av Lilla My Award! Lilla My själv!

Tack så vansinnigt mycket vännen! Lovar att ta massa kort så du får se läckerheterna du gett mig!

Varma kramar till DIG!

Kommentarer
Postat av: lilla my

Åh det var så lite så hoppas nu det funkar som det ska.Kramiz

2009-12-08 @ 14:50:43
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0