Vinna tofflor hos Fashionhaggan!!!!

Ja, inne hos Fashionhaggan kan man vinna två par BjörnBorg-tofflor!
Snackaa om att det skulle vara perfekt!
För kolla in vad jag har fått göra med min älsklings tofflor:

Japp... ni ser rätt! Jag har LAGAT dessa fallfärdiga innetofflor! 2 lager jeans-sula fick jag sy på! ...där rök ett par gamla jeans :P

Tror ni inte min älskling skulle bli VANSINNIGT glad om han istället fick ett par såna här?

Det tror iallafall jag!

Håll tummarna för att älsklingen äntligen får slänga de gamla tofflorna och njuta av att ha dessa snygga, sköna, varma!

Kommentarer
Postat av: lilla my

Hihi ja du skulle absolut behöva vinna.Kram jag håller tummarna.

2009-12-18 @ 13:07:41
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: fashionhaggan

tack för att du är med och tävlar hos mig!

2009-12-21 @ 10:20:50
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0