Tur!

Ojoj... ja det va såklart nära ögat! Men jag fick min tågbiljett iallafall! Och jag är framme innan julafton! Närmare bestämt 16 minuter i 24 den 23/12....

Det var minsann inte många biljetter kvar. Som en slump kollade jag in på Velovia (heter det så?) det nya tågbolaget förutom SJ... Där fanns inga biljetter till morgondagen heller, inte ens ordinarie... precis som hos SJ, men det fanns dagen efter!

Så... jag drar ner till skåne i jul. Härligt värre :)

Har packat det mesta... och kommit fram till att det minsann inte blir nån lätt sak att få med alla julklappar ner! Ojojoj... jaja, tar de billigaste i en påse bredvid...

Svetten lackar... vansinnesvarmt härinne, och såklart kan vi inte öppna fönster heller, eftersom snön ligger över fönster-gränsen... Man kan minsann bli svett av nervositeten och stressen när det inte verkar som att man kan åka dit man ska över julen!

Nu e det iallafall fixat!

Chao!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ha det så kul nere i Skåne. God jul.

2009-12-21 @ 19:46:46
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0