Tåg tåg tåååååg...

Har varit uppe ett tag... håller på att försöka få en sista minuten-biljett med SJ till skåne. Inte så himla lätt kan jag säga! De släpper biljetterna 24 timmar innan avgång, och det har inte kommit upp nån än!

Jaja, i värsta fall får jag åka julaftonsmorron, jag tror inte att det e sååå himla många som åker då. Men det hade ju varit trevligt att komma nån dag innan iallafall.

Har kollat på tradera oxå, men jag e lite nojig där... hinner man få den i tid? Går det att lita på?

Nån som köpt biljetter på tradera?

Kramis till er alla!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Nä jag skulle aldrig våga köpa någon biljett så snart innan avgång för tänk om den inte kommer i tid.

2009-12-21 @ 13:12:27
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0