Snöstorm

Det har inte blivit så mycket kvalitetssömn inatt kan jag lova!
Bor man på nionde våningen (dessutom på en kulle!) och det är snöstorm ute... ja, då låter det en hel del!

Jag ÄLSKAR alla former av storm. Så jag tror att anledningen till min kassa sömn kanske mest beror på att jag helst ville vara vaken och beundra det hela haha
Det i kombination med hosta var nog inte så lyckade förutsättningar för att kunna sova.

Jaja. Nu e det dag, snön faller än, och man ser inte långt när man tittar ut. Sikten = kass.

Jul-musik på radion...
Igår påminde älsklingen mig om att jag åker ner till mina föräldrar om en vecka... ojoj, är det REDAN??????
Känns som julen överrumplat mig mer än vanligt i år..

Jaja. God Jul på er. Jag har nyss avnjutit en latte med kardemumma... DET är juligt iallafall!
Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0