SMYCKEN!

Jag har hittat en kanon-sida! Hon gör egna smycken! Efter beställning :)

Har beställt ett till julklapp till min kära syster (jag vet att hon inte läser min blogg ;)...) Vad tycker ni om detta?

...fast det ska såklart inte stå STEFAN på det haha
Nä, det ska stå SYSTER
Hoppas bara det hinner komma innan jul....

Kolla in på sidan ni oxå! Ni ska få se att ni hittar nåt snyggt! Och inte är det dyrt heller!


Sen har jag hittat en annan kul sida oxå :)
Har önskat mig ett start-set med pärlor i julklapp + födelsedagspresent...
PHOTO PEARLS
Man lägger helt enkelt pärlplattor... som föreställer egna eller andra foton!
Man kan beställa olika storlekar etc... gissa om jag e på pyssel-humör!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0