Pysslar...

Håller på att knåpa på min decennium-krönika. Vad har jag i grova lag varit med om de senaste 10 åren?
Jag vet inte om det kommer vara ett lösenordsskyddat inlägg... jag tror att jag vill iallafall veta vilka som läser den nämligen. Behöver ha koll på det...
Skriv en kommentar om ni vill läsa den. (Jag publicerar ej de kommentarerna.)

I övrigt så håller jag även på att skriva klart min anmälan till LÖF (landstingens ömsesidiga försäkringsbolag). Pratade med min handläggare igår  från Patientnämnden, och hon trodde det kunde bli en liten slant iallafall för dom år jag var medicinsk försökskanin på psyk...
Jag kan ju säga att än sålänge är jag uppe i 15 sidor med bara mediciner och medicinjusteringar... och jag är inte klar!

Ska slänga i en ny blekning i håret idag med, göra klart mina nyårsnaglar (kommer väl kanske bild på det sen ;) hihi). Har slängt in en maskin tvätt som snart är klar oxå.

Var på HM igår... rea rea rea! Förra ggn jag var där, såg jag en mysig tröja, pris 149kr... men jag köpte den inte.. och tur va väl det! För nu fanns det EN sån tröja kvar, i MIN storlek och i just den FÄRGEN jag kollat på... för 50 spänn hehhee... najsigt värre!

Nä, en cigg på detta...

Glöm inte att kommentera om ni vill ha lösen till den kommande Decennium-krönikan! Jag ger det som sagt till alla, men jag vill veta vilka som läser den....

Kommentarer
Postat av: vilsen

USH BENZO är nog det värsta avtändningen som finns..fyfannn jag minns själv och det är hemskt..ushhhh jag ryser bara av tanken:( stolt över att du är ren idag..Kämpa och ge aldrig upp tjejen: ) du är värd all kärlek och trygghet:) gott nytt år

2009-12-30 @ 14:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej
Postat av: Johanna

det var mysigt men hatar denna förkylning och ångest

2009-12-30 @ 21:57:10
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0