Morrn :S


Jaha... morrn morrn på er alla bloggare!
Solen skiner och det är närmare -5 grader ute... Frosten ligger fint, men det e nog inte kul att va ute idag... hmm'

Natten då?
Ja, det var ju såklart ... just det... ONT! Efter sprutan asså. Har vänt och vridit mig som attan och hostat och hajat till för varje rörelse... ajajaj..
Inte bara vänster armen har varit öm... jag fick ju en i höger med... men det har bara kännts om jag verkligen legat just på stället.

Kommer ihåg alla sprutor jag fått inom psyk. Inte bara stesolid-injektioner, nä det har varit Akineton och Cicordinol oxå... De känns betydligt mer än en fjuttig stes-spruta. Alltid i skinkan eller övre låret.

Akineton får man samtidigt som Cicordinol (cicordinol har jagfått som stämningsstabiliserande o mer långvarigt ångestminskande... ). Akineton är ett läkemedel mot biverkningar. Biverkningarna hos Cicordinol är nämligen muskelstelhet, ryckig gång/rörelse osv. Inte alls trevligt.

Jag fick Cicordinol och Akineton utskrivet även från vårdcentralen när jag bodde på behandlingshemmet. Det var medicin som låg i kylen och om jag var tvungen att ta det skulle jag dra till vårdcentralen för injektion.
Jag behövde aldrig ta det. Och när det legat där i kylen ett tag, så åkte jag med det till apoteket och lämnade in det. Inte förrän långt senare fick jag veta att Akineton är vansinnigt attraktivt på svarta marknaden och av missbrukare.
Nej, jag skulle inte sålt det ändå, men shit vad enkelt det skulle varit att sno det som var i kylen! Och dessutom i injektionsform!

Tydligen kan akineton ge en euforisk känsla när man missbrukar det.

Jaja, det var lite morron-minnen och funderingar...
Hur har ni haft det i natt???

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0