Läser en ny fängslande blogg

Ja, jag har ju mitt intresse... och det för människor, för psyke, för utveckling och förändringar. Jag har hittat en ny blogg som jag inte kan slita mig från.
Tjejen som skriver den kallas Vilsen och är nu 21 år gammal. Hon berättar i sin blogg om sitt liv. Från det att hon föddes och fram till nu.

Ett utdrag ur bloggen:

Till slut inget kunde få mig att gråta,
Slog någon mig och jag blödde så skrattade jag,
Spottade någon på mig så gav jag leende..
Jag har alltid trott att livet var såhär och jag tyckte alla normala som hade familjer,gick i skolan,åt middag ihop,var underbara mot varandra,jag trodde alla dessa människor var idioter.Jag hade hat mot alla som var underbara...Men i min värld så var det en sanning men i deras värld var jag en monster som dem ville låsa in,en monster som ingen ville röra vid..

Kunde någon förstå mig?
Kunde någon röra vid mig och få bli älskad???
Var det så svårt begärt av samhället att bli omhändertagen?

Bloggen hittar ni HÄR

Det är verkligen en stark blogg. Riktigt fruktansvärd. Vilsen har gjort många vansinniga saker och det är ibland svårt att fatta. Men nånstans kan man ändå se vad som var anledningen. Varför hon blev så vansinnigt aggresiv och våldsam.
Bloggen är fylld av hemskheter, och redan i första blogginlägget ger hon en VARNING. Man ska inte vara instabil om man ska läsa den. Varningen ska tas på största allvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0