Inte hunnit...

ja, eftersom jag inte är hemma, samt att det är jul, så har jag ju inte hunnit blogga så mycket... men jag passar på att slänga in ett litet nu.

Har nyss kollat på en riktigt usel skräck-komedi. Senaste Final Destination... jag lovar... det var inte ens värt elen som tv:n drar...

Jag saknar min älskling. Vi åker upp igen den 28e, så då ska jag pussa honom tokig!

Snön fanns här på julafton. Men sen har det bara regnat och varit plusgrader, så nästan allt är borta nu. Men det är ju lixom inte ovanligt vid jul att det är slask.
Jag har busat och kramaats med mitt syskonbarn. Hon e ju bara sååå go´!!!
Sen har det mest varit sova som gällt... fatta vad sliten jag känner mig! Ojojoj... anar att det är kombinationen av själva resandet och luften. Jag vet nämligen att jag har reagerat på luftombytet innan...

Brorsan o hans tjej fixade ett par hälsodrinkar idag... den första var riktigt god.. det var med kiwi, vindruvor, banan och apelsin.
Den andra hette Red Devil...och det med rätta!
Det var råa morötter och rödbetor, apelsin och färsk (stark!) chilifrukt. Puh! Den satt minsann! Wooohooooo... Det ska tydligen vara värsta reningskuren för kroppen. Bra efter jul-mat och juladrickan...

Ja, såhär såg den ut!

Natti natti på er! nu ska jag se om jag hinner läsa ifatt en del hos er!


Kommentarer
Postat av: Mib

Huuuuu den där Red Devil lät inte ens god... men det andra lät gott, eller rättare sagt det första...

Kram från MIB och god fortsättning!

2009-12-26 @ 22:54:50
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0