I taxin

Sitter i taxin på väg till smärtkliniken. Dags för sprutor igen. Vet inte om det blir i fötterna eller i handlederna... innan var jag säker på fötterna men efter att ha kännt efter lite så är nog händerna mer aktuellt.
Nya piller ska jag få med (reductil) Andra dagen utan nu men det har gått bra ändå. Inte ätit så mkt mer än med dom. Antar att de fortfarande sitter i?
Men det blir iallafall vägning hos smärtläkaren, för jag måste ha gått ner ett par kilo om jag ska få fortsätta. Jag vet ju att jag gjort det, men ändå känns det lite nojigt... tänk om HANS våg inte visar samma då?

Jaja. Taxichaffisen undrar väl vad jag håller på med när jag sitter här och skriver...menmen, låt han undra hehehe

Chao!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag fick inga tabletter utskrivna. Lycka till med ditt besök och hälsa chaffisen. :p

2009-12-11 @ 14:12:56
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0