Hahha!!

Ja... asså, på vattengympan så är det ett band som går med musik, genom passet. Det startar lugnt och sen blir det snabbare och intensivare, för att slutligen avslutas med lite lugn stretching.
Första låten på passet är... Tingeling Tingeling. Jag tycker den är så vansinnigt dålig så jag skrattar mig igenom den varenda gång!

Lyssna!
Ni kommer skratta med om ni lyssnar på texten.. haha, vaddå Tingeling Tingeling... du lyser upp Norrköpiiiiing...
*asg*

Ja, annars va passet lite tyngre idag. Vet inte om det e enbart för att min kropp inte e riktigt i balans än, eller om det verkligen VAR tyngre. De 2 kompisar jag tränar med tylckte i o för sig oxå att det var tyngre idag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hittade din blogg via psykos bloggen. Jag hoppas att du har de bra, jag mår inte så bra faktiskt.

2009-12-03 @ 22:38:28
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad snäll du är ska lägga till din blogg med som favorit och kommer att besöka den fler gånger

2009-12-04 @ 12:10:10
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0