Grinig

När jag har högre feber än vanligt (har ofta småfeber, men inte som idag... det är MYCKET ovanligt för mig.) blir jag riktigt grinig och uschig. Jag tycker att det mesta med livet e piss, och tycker återigen att det bästa vore om jag hade en dödlig sjukdom...med garantin att jag kommer dö (ja, jag har en konstig skalle som tycker konstiga saker ibland).

Jag får dessutom för mig att folk inte gillar mig eller tycker jag inte ställer upp för dom. Jag inbillar mig att jag sårar människor genom att ... inte göra nånting..

Jag vill sova bort febern men är vansinnigt rastlös, så jag kan inte ligga still. Men jag är oxå för trött för att göra nåt alls... pallar fan knappt med datorn! (ojojoj...)

Kommentarer
Postat av: lilla my

Hej vännen har du ätit på båten Patricia i Stockholm någon gång och bor du i närheten.Kram

2009-12-04 @ 20:32:24
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: lilla my

hejhej :)

sjuklingen som svarar dig fniss

Jag har inte käkat på Patricia tyvärr, men jag har varit där en gång haha... följde med npgra kompisar...det visade sig va flat-dis´co just den kvällen... kände mig ensamt hetro haha

kram

Lilla My svarade:

Ops det hade jag ingen aning om.Vi har varit där en en gång men ej ätit och nu har jag fått en julklapp som gäller gratis mat för två pers i januari men vi kan inte nyttja det så jag ville höra om du ville ha det.Kram

2009-12-04 @ 21:55:33
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Johanna

Jag håller med dig, känner igen mig i det du skriver känner mig inte älskad av mina vänner ibland

2009-12-04 @ 23:40:57
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: psykos

Hej, finns nu MASSOR av kommentarer till det inlägg jag gjorde i citat från ditt inlägg.. så kolla in där.. om du vill ha någons mejladress eller så och vill komminucera så hör av dig. Kram

2009-12-05 @ 12:46:25
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0