Dags...

Ja, nu e det på tiden att ta upp bloggandet igen! Blev inte mycket igår eftersom jag fick sprutor i handlederna och blev därmed förlamad. Idag har jag varit på apoteket för mer reductil och sen va det skallabank som överfallde mig.
Den e ännu kvar, men har tagit Naproxen så jag hoppas det går över.

Fick gott om beröm av min smärtläkare att jag gått ner nästan 3 kg sen jag var där sist. Han passade även på att påpeka hur långt jag kommit med allt och hur annorlunda jag är nu jämfört med för tre år sen. Kul :)
Nu ska jag inte dit förrän 20 januari nästa år.

Hade hoppats kunna åka en stund till en vän här i närheten idag, men det är stört omöjligt med denna skallabank som jag har...
Kanske lika bra att hålla sig hemma...krya på mig lite mer
 Nä nu ska jag kolla lite rundor på allt här i cybervärlden :)

Tack för alla gratualationer ang högskolan!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Varför så långt mellan gångerna eller håller sprutorna så länge?



Huvudvärk är inte alls roligt och jag förstår att du inte vill åka någonstans med den.



Krya på dig.

2009-12-13 @ 09:16:20
URL: http://ypax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0