Andra advent, bak-dag!


Ja, då var det andra ljuset tänt... Vi har ingen adventsljusstake, men har tänt 2 andra ljus istället :)
Har svårt att inse att det verkligen e advent... det regnar och e grått ute, jag har typ ingen julkänsla än, och det känns väldigt overkligt att det bara är 18 dagar kvar till julaffton...
Vaddå julmat, glögg och tomte?
Jo visst står julgranen uppe, men det blir lixom inte rätt förrän det doftar lusse-bak och snö...

Så idag.. Ja, älsklingen är minsann ledig för en gångs skull på en helg, och dagen till ära är planerad till att baka lussekatter! Wiihoooo!  HÄRLIGT :)

kan hända att det blir lite jul-godis-bak kanske oxå... får se ;)

Jag mår inte dt minsta illa idag. Skönt... Det enda e slemmet i luftrören, men annars e det kanoners!

Kommentarer
Postat av: Nett

Jag kan heller inte riktigt fatta att det är andre advent, mycket märkligt tycker jag men med alla ljus så ger det i allafall en extra myskänsla :) Kram

2009-12-06 @ 16:41:39
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Johanna

gud vad gott med lussekatteR mums

2009-12-06 @ 17:44:18
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0